28 czerwca 2012

Ciasteczka z fasoli

Zdrowe słodkości, czyli ciasteczka fasolowe. Dobre dla dzieci i dla osób, które dbają o linię.
Z przepisu wychodzi ok. 35 szt. miękkich ciasteczek.


  • 1 puszka fasoli czerwonej lub białej (u mnie czerwona)
  • 1 jajko
  • 3 łyżki mielonego siemienia lnianego
  • 2 łyżki granulowanego mleka w proszku
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2-3 łyżki miodu
  • 1 łyżka kakao

  1. Wszystkie składniki miksujemy do uzyskania jednolitej masy. 
  2. Wykładamy łyżką na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. 
  3. Wstawiamy do nagrzanego piekarnika 170`C do czasu, aż się przypieką (ok. 35 min). 
Przepis z lekko-i-przyjemnie

3 komentarze:

  1. hej, mam pytanko, jakiej wielkości ta puszka? i jakiej firmy używasz?
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszka standardowa: na opakowaniu masa 390g (po odsączeniu 240g); próbowałam z różnych firm i nie zauważyłam różnicy. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. dziękuję, zabieram się za pieczenie! :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).