15 października 2012

Chrupiące kanapki na ciepło (Dancake)


Kanapki na ciepło (czyli grzanki i tosty) jadam często jesienią i zimą na śniadanie. 
Przygotowuję je z tradycyjnego pieczywa z różnymi dodatkami, najchętniej na słodko z dżemami, ale również z wędliną.



Nie kupowałam nigdy pieczywa tostowego, ponieważ obawiałam się w nim samej chemii. Miałam okazję ostatnio wypróbować chleb tostowy 3 ziarna (z żytem, siemieniem lnianym i sezamem) oraz pełnoziarnisty i maślany firmy Dan Cake.

Na stronie internetowej producenta czytamy: "Firma proponuje chleby tostowe na naturalnym zakwasie chlebowym. Przedłużona świeżość produktów jest wynikiem zastosowania naturalnego procesu pasteryzacji na etapie produkcji i pakowania. Pieczywo nie zawiera konserwantów, utwardzanych tłuszczy i sztucznych barwników." 
  
Opinia: Wszystkie rodzaje pieczywa tostowego były smaczne. 
Nie kupowałam pieczywa tostowego, ponieważ kojarzyło mi się zawsze z dużą ilością konserwantów i chemii. W testowanym pieczywie nie ma konserwantów, utwardzanych tłuszczy i sztucznych barwników. Pieczywo tostowe ma dłuższy termin przydatności do spożycia niż tradycyjne
Mimo wszystko jednak bardziej przemawia do mnie pieczywo, które zrobię sama, w którego składzie znajduje się jak najmniej składników (czyli woda, mąka, sól i drożdże), a tostowe pieczywo poleciłabym spożywać jedynie od czasu do czasu, gdy nie mamy możliwości sami upiec chleb lub dla urozmaicenia śniadań.
Wartość energetyczna w 2 kromkach: 130 kcal




1 komentarz:

* Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).
* Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu - bardzo proszę, pozostaw kilka słów pod przepisem (nie bądź anonimowy - proszę wybierz opcję "Nazwa" i wpisz swoje Imię lub Nick :))

* Będzie mi bardzo miło, jeśli prześlesz zdjęcie (e-mail lub wiadomość na FB) - chętnie zamieszczę je w galerii na FB.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks