16 stycznia 2013

Kasza manna z malinami i Mini wafelki - test

Testowałam dziś kaszę mannę Coś na Ząb Kupiec. Kaszka szybko się zaparza i jest gotowa po 3 minutach. Wystarczy zalać gorącą wodą. Konsystencja w sam raz. Niestety mimo szybkiego mieszania powstały grudki.  

To pożywny i zdrowy posiłek, dobry na szybkie śniadanie czy przekąskę w ciągu dnia. W składzie znajduje się: kasza manna instant, cukier, mleko w proszku. Od siebie dodałam jeszcze maliny.  
Następnym razem podobną kaszkę spróbuję przygotować sama i zastąpię cukier domowym syropem malinowym. 



Mini Wafelki to lekkostrawna przekąska dla wszystkich, którzy chcą się odżywiać zdrowo. Dużo cieńsze od tradycyjnych Mini Wafelki idealnie mieszczą się w małych, dziecięcych rączkach. To niskokaloryczna i smaczna alternatywa dla innych przekąsek (16 wafelków to 93 kcal). Wafelki są smaczne i chrupiące. Opakowanie można zapakować do plecaka czy torby, praktyczne strunowe zamknięcie pozwoli zachować świeżość wafelków na długo. Opakowanie według mnie mogłoby być jeszcze mniejsze, gdyż wafelki zapełniają je tylko do połowy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).
* Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu - bardzo proszę, pozostaw kilka słów pod przepisem (nie bądź anonimowy - proszę wybierz opcję "Nazwa" i wpisz swoje Imię lub Nick :))

* Będzie mi bardzo miło, jeśli prześlesz zdjęcie (e-mail lub wiadomość na FB) - chętnie zamieszczę je w galerii na FB.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks