12 stycznia 2013

Współpraca z firmą Kupiec

Po miłej korespondencji mailowej otrzymałam od Pani Magdaleny z firmy Kupiec propozycję przetestowania ich produktów. Z przyjemnością się zgodziłam, gdyż znam niektóre produkty tej marki i z chęcią poznam nowe. 

Jak się okazało, w otrzymanej paczce znalazły się w większości produkty, których do tej pory nie używałam:
Kasza gryczana prażona
Ryż naturalny brązowy
Kasza jęczmienna pęczak
Fasola Piękny Jaś
Coś na ząb - Kasza manna malina 
Coś na ząb - Musli tropikalne
Mini wafelki z ziaren pszenicy
Płatki owsiane błyskawiczne
Otręby owsiane

Wkrótce pojawią się przepisy z ich wykorzystaniem.



Firma Kupiec produkuje m.in. Ryż, Kasze, Rośliny strączkowe, Produkty śniadaniowe, Pieczywo chrupkie, Produkty bezglutenowe i inne.
Na stronie internetowej firmy (www.kupiec.pl) możemy przeczytać :
"Należymy do największych producentów zdrowej żywności w Polsce. Na rynku funkcjonujemy od 1987 roku. Większość oferowanych produktów wpisuje się w piramidę zdrowego żywienia i jest szeroko wykorzystywana w dietetyce. Jako propagator idei zdrowej żywności dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty zawierały wyłącznie naturalne składniki i odpowiadały najwyższym standardom jakości, ze szczególnym uwzględnieniem ich bezpieczeństwa zdrowotnego".

1 komentarz:

  1. ja również bardzo lubię produkty firmy Kupiec :) mają w ofercie bardzo dobry ryż

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).
* Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu - bardzo proszę, pozostaw kilka słów pod przepisem (nie bądź anonimowy - proszę wybierz opcję "Nazwa" i wpisz swoje Imię lub Nick :))

* Będzie mi bardzo miło, jeśli prześlesz zdjęcie (e-mail lub wiadomość na FB) - chętnie zamieszczę je w galerii na FB.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks