24 maja 2013

Konkurs na pierwsze urodziny bloga

Mija rok prowadzenia przeze mnie bloga. Z tej okazji przygotowałam dla Was konkurs, w którym do zdobycia jest kilka nagród.





Dwie osoby, które wygrają otrzymają zestaw 2 dowolnie wybranych przez siebie herbat ze sklepu teaclub.pl.
Kolejne 4 osoby otrzymają 30% zniżkę na zakupy herbat w sklepie.
Jeśli prac będzie bardzo dużo i będę miała problem z wyborem, dodam jeszcze coś od siebie;).






Zasady:
1. Przygotuj dowolną potrawę z mojego bloga.
2. Zrób jej zdjęcie z dołączoną karteczką "Szybkie gotowanie - 1 urodziny" (abym wiedziała, że robisz potrawę specjalnie na tę okazję)
3. Prześlij na adres nietracczasunagotowanie[at]gmail.com zdjęcie oraz link do przepisu (w temacie wpisz: Urodziny)
4. Polub profil Szybkie gotowanie na Facebooku (nie jest to warunek konieczny, ale będzie mi bardzo miło)
5. Można przesłać dowolną ilość prac.  
6. Czas trwania: do 7.06.2013 do północy. 
7. Wyniki zostaną podane w ciągu 2-3 dni.
8. Sponsorem nagród jest firma Brzezicki, właściel marki Tea Club.



4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! ;) Mi w wakacje mija rok. Pod koniec sierpnia. To musi być miłe uczucie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dziękuję:) Niesamowite, jak szybko płynie czas... Nie sądziłam, że tak bardzo wciągnie mnie prowadzenie bloga ;)

      Usuń
  2. 100 lat, 100 lat:):):) i mnóstwo pomysłów do gotowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)) Jak na razie pomysły są, oby tak było dalej ;). Pozdrawiam:)

      Usuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).