22 września 2013

Pasta z awokado i suszonymi pomidorami (guacamole)

Pasta z awokado i suszonymi pomidorami (guacamole)
Kolejna wersja pasty z awokado. Tym razem dodałam suszone pomidory i to był bardzo dobry pomysł. Według mnie pasta wyszła jeszcze lepsza.

  • 1 dojrzałe awokado 
  • 6-8 suszonych pomidorów
  • 1 łyżka oleju (z zalewy z pomidorów)  
  • sól, pieprz do smaku
  • szczypta czosnku suszonego
  • 1 łyżeczka soku z cytryny 
dodatek:
  • chleb, najlepiej razowy (u mnie chleb sitkowy z wileńską mieszanką nasion ze sklepu Chlebnazdrowie)
  1. Awokado obrać i rozgnieść widelcem w miseczce. 
  2. Dodać drobno pokrojone pomidory, olej, czosnek, sól, pieprz i sok z cytryny. 
  3. Dokładnie wymieszać (lub zmiksować blenderem, jeśli chcemy gładką pastę). 
  4. Przechowywać w słoiku, w lodówce, przez 2 dni.

5 komentarzy:

  1. bardzo fajna nieco ulepszona wersja guacamole:) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z nam inną wersje ale tą też będę musiała wypróbować;p Zapraszam cie na szczyptę soli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest fajna, ale zastanawiam się czym przełamać smak? może na wierzch kanapki plasterek świeżego ogórka? spróbuję. ale pasta jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki, jak do tradycyjnych kanapek - według uznania ;) - mogą być kiełki, ogórek kiszony, ogórek świeży, papryka, rukola, itd... Smacznego :)

      Usuń

* Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).
* Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu - bardzo proszę, pozostaw kilka słów pod przepisem (nie bądź anonimowy - proszę wybierz opcję "Nazwa" i wpisz swoje Imię lub Nick :))

* Będzie mi bardzo miło, jeśli prześlesz zdjęcie (e-mail lub wiadomość na FB) - chętnie zamieszczę je w galerii na FB.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks