21 listopada 2013

Podsumowanie akcji kulinarnej "Domowe pieczywo drożdżowe"

Akcja kulinarna "Domowe pieczywo drożdżowe" na Durszlak.pl cieszyła się sporą popularnością.

Wzięło w niej udział 77 osób, zamieszczając 107 sprawdzonych przepisów na domowe pieczywo drożdżowe, co świadczy o tym, że sporo osób samodzielnie wypieka chleb w domu.

W podsumowaniu poniżej znajdziecie przepisy na smakowite: chleby, bułki, bagietki i rogaliki z wykorzystaniem różnych rodzajów mąki - wypiekanych na drożdżach, proszku do pieczenia i sodzie. Świetna inspiracja dla osób, które nie pieką na zakwasie.

Dziękuję wszystkim za udział :) Akcja na pewno do powtórzenia...

Lista wszystkich przepisów: http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/domowe-pieczywo-drozdzowe

6 komentarzy:

  1. I ja tam jestem :)
    uwielbiam domowe pieczywo :) ten smak, chrupiąca skórka..mrrr :)
    pozdrawiam
    www.tysiagotuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. a Mnie tam nie ma ale jest mój chleb;)
    http://slodkiezdania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna akcja, dzięki niej upiekłam swój pierwszy chleb i od tej pory w domu ciągle pojawia się domowe pieczywo :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że akcja zmobilizowała Cię do upieczenia pierwszego chleba:)
      Ja też, gdy zaczęłam piec, teraz prawie w ogóle nie kupuję chleba :) Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. i ja tez jestem :) Fajna akcja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).