28 kwietnia 2015

Czekoladowo - truskawkowy deser lodowy z owocami

Czekoladowo - truskawkowy deser lodowy z owocami
Desery lodowe lubą chyba wszyscy. Latem to jeden z szybszych sposobów na na przygotowanie czegoś słodkiego. Dlatego też w zamrażalniku, oprócz mrożonych owoców na sorbety, zazwyczaj mam też pudełko lodów. Ostatnio zrobiłam szybkie i smaczne desery lodowe.


Składniki na 6 porcji:
  • 1 opakowanie lodów Carte d’Or Chocolate Brownie
sorbet:
  • 2 szklanki mrożonych truskawek
  • 2 mrożone banany
dekoracja:
  • 12 świeżych truskawek
  • 2 szt. kiwi
  • 1 świeży banan 
  • 12 słodkich rurek lub wafelków
  • 6 łyżek migdałów w słupkach lub płatkach

  1. Mrożone truskawki i banany zblendować na gładki sorbet.
  2. Wyłożyć 4 duże łyżki na dno miseczki lub głębokiego talerza.
  3. Na sorbet truskawkowy wyłożyć jedną rozetkę lodów czekoladowych. 
  4. Udekorować pokrojonymi w plasterki truskawkami, kiwi i bananem. 
  5. Dołożyć 2 rurki, a całość posypać migdałami


 

Carte d’Or Chocolate Brownie z serii premium, to pyszne czekoladowe lody z kawałkami ciastka brownie, polane czekoladowym sosem, produkowane z wysokiej jakości składników.
Deser ułożony jest w opakowaniu w postaci sześciu gotowych do nałożenia rozetek, które można wygodnie wyjąć z pudełka i są gotowe do nałożenia do pucharków.
Pojemność: 900 ml
Cena: 18,49 zł

10 komentarzy:

  1. Wygląda jakby był podany przez kelnera w restauracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepysznie. aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamuniu jakie słodkości pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pychota aż się głodna robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i mam ochotę zaraz zrobić podobny deser ;).

      Usuń
  5. Obłędne. Ślinka mi cieknie...mam ochote na to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Zachęcam do przygotowania, zajmuje to tylko chwilę, a jak smakuje... ;)

      Usuń
  6. O jejku jejku jakie wspaniałości !!!

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).