18 stycznia 2016

Jedzenie zamawiane przez internet - ranking Top Restauracji


Jedzenie na wynos - ranking Top Restauracji
Zamawiacie czasem jedzenie przez internet
Ja rzadko - najczęściej, gdy wracamy z wakacji, czy wyjazdu, a w domu są pustki w lodówce. Wybieram przeważnie dania kuchni indyjskiej, arabskiej lub japońskiej, ewentualnie polskiej (pierogi), używając serwisu pyszne.pl.  
Po zarejestrowaniu się do portalu podajemy adres dostawy, wyświetla się lista restauracji, w których możemy zamówić jedzenie.
W moim przypadku, jak chyba w każdym mieście, przoduje kuchnia włoska (pizzerie), później długo nic, a następnie kuchnia japońska oraz kuchnia polska i indyjska.
Brakuje mi lokali z daniami wegańskimi i wegetariańskimi. Może kiedyś się to zmieni...
Osobiście zwróciłam uwagę na kuchnię japońską i indyjską (można tam zamówić np. pad thai, zupę miso, tom yum, czy kokosową), a także kuchnię polską (np. pierogi).
Przy każdej restauracji zamieszczona jest informacja o możliwych sposobach płatności, koszcie dostawy, wartości minimalnej zamówienia, godzinach otwarcia, zniżkach przy pierwszym zamówieniu oraz ocena lokalu (1-5) wraz z opiniami klientów (które są pomocne przy wyborze restauracji). 
Klikając w wybrany lokal zostajemy przeniesieni na stronę z menu, wybieramy posiłek, zamawiany, płacimy przez internet i pojawia się informacja o godzinie dostawy (choć według mnie ułatwiłoby znacznie sprawę podanie orientacyjnej godzinny dostawy - już w momencie wyświetlenia menu danej restauracji).
I tak, bez wychodzenia z domu, po kilkudziesięciu minutach, dostarczony jest nam posiłek. 

Serwis pyszne.pl zorganizował niedawno ranking Top Restauracje w całej Polsce (każdy mógł oddać głos na jeden, z kilku wyróżnionych lokali w swoim mieście). 
Ostatnio, po powrocie z weekendowego wyjazdu, postanowiłam zamówić coś na obiad. Niestety żaden, z 3 poznańskich lokali wyróżniony w rankingu, nie dowozi do mojego miejsca zamieszkania. Zamówiłam więc z innego lokalu. 
Jedzenie zostało dostarczone ciepłe, w ciągu ustalonego czasu od złożenia zamówienia (50 minut), porcje solidne i smaczne (choć jedno danie było za słone).
Podsumowując, zamawianie przez internet - raz na jakiś czas - czemu nie...

zdjęcia: pyszne.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).