11 maja 2016

Zielona pasta słonecznikowa na kanapki

Zielona pasta słonecznikowa na kanapki
Zrobiłam do tej pory wiele różnych past na kanapki. Mam swoje ulubione, do których często powracam, wciąż jednak staram się wymyślać nowe smaki. 
Ciekawa byłam jak będzie smakować połączenie zieleniny z nasionami słonecznika - powstał bardzo ciekawy smak. Na pewno wrócę do niej ponownie. Zachęcam Was do wypróbowania :).

A Wy, macie swoje ulubione pasty kanapkowe? Jakie są Wasze ulubione kombinacje składników?
 
  • 1/2 szklanki nasion słonecznika
  • garść rukoli
  • duża szczypta pieprzu cayene
  • sól i pieprz
  • 2 łyżki oleju (lub więcej)
  1. Słonecznik podpraż na suchej patelni.
  2. Po przestudzeniu przesyp do blendera (lub robota z ostrzem S) i dodaj pozostałe składniki.
  3. Jeśli wolisz rzadsze pasty, dolej więcej oleju (lub wody), do uzyskania pożądanej konsystencji.

4 komentarze:

  1. Genialne i proste. Zrobiłam wczoraj, dziś już niewiele zostało ;). Pycha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, cieszę się, że skorzystałaś z przepisu i że pasta smakowała :). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Robiłam, super smak, zaskoczył mnie ten przepis, nie sądziłam, że ze słonecznika da się zrobić takie coś smacznego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, warto czasem zrobić coś, czego nigdy do tej pory się nie próbowało. Bardzo się cieszę, że smak pasty tak Cię pozytywnie zaskoczył :).

      Usuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).