19 grudnia 2020

"Pozwól swojej kuchni odpocząć" - świąteczna kampania wspierająca gastronomię



Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że obecny 2020 rok odbił się na wielu branżach, również na gastronomi.

Jestem zwolenniczką gotowania domowych posiłków, ale w tym roku wielokrotnie wspierałam lokalną gastronomię (zachęcałam Was również do tego samego, gdy pokazywałam zdjęcia na stories na Instagramie).

Zbliżający się okres świąteczny to dla restauracji wielka szansa na jakiekolwiek wpływy w tym kryzysowym czasie, dlatego postanowiłam zachęcić Was, abyście również przyłączyli się do akcji i pomogli lokalnym restauracjom. 

Na stronie polskieskarby.pl, można wybierać wśród wielu zgłoszonych restauracji z całej Polski, które przystąpiły do globalnej kampanii MAKRO Polska "Pozwól swojej kuchni odpocząć" i przygotowały specjalne, świąteczne menu. Celem akcji jest zachęcenie konsumentów, aby część lub całość świątecznego jadłospisu zamówili w restauracjach i wsparli w ten sposób polską gastronomię. 


 

Zdecydowałam się na poznańskie "Bistro Zakręceni", ze względu na rozbudowane menu świąteczne (na zdjęciu zamieszczam tylko mały wycinek). 


Wybrałam kilka różnych rzeczy do spróbowania: zupę grzybową z prawdziwkami, smardzami i kluseczkami, polędwiczki z sosem kurkowym, kapustę z grzybami oraz pierogi z mięsem. Polecam.


 

W te Święta częściowo wzbogacę świąteczny stół potrawami przygotowanymi przez szefa kuchni, tym samym pomagając restauracji, a zaoszczędzony czas spędzę z najbliższymi przy planszówkach ;).  

Dajcie znać, czy w tym roku będziecie coś zamawiać na Święta? (jakie potrawy?) Czy może od a do z robicie wszystko sami? ;)

 
#wspieramrestauracje #wspieramgastro #zamawiamnawynos #dajswojejkuchniodpocząć #ratujęgastro #razemdlapolskiejgastronomii
 

Wpis powstał przy współpracy z firmą Makro Polska.

1 komentarz:

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).