16 grudnia 2014

Świąteczne warsztaty kulinarne z Winiary


W ostatni weekend odbyły się świąteczne warsztaty kulinarne zorganizowane przez Winiary.
Spotkaliśmy się w pięknie przyozdobionym studiu kulinarnym CookUp w Warszawie.
Pierwszego dnia odbyły się warsztaty kulinarne z przygotowywania świątecznych, jadalnych prezentów.
Prowadzącym był kucharz Piotr Bruś Klepacki. Podczas trwania warsztatów nadzorował pracę każdego zespołu próbując dań i ewentualnie doradzając co można dodać do potraw, aby były jeszcze smaczniejsze.
zdj. Paweł Lipiec

Podzieliliśmy się na kilka zespołów. Każdy zespół przygotował te same potrawy, które później zamknęliśmy w słoiczkach:
- pâté z kurzych wątróbek z galaretką pomarańczową
- ananasowy chutney z kolendrą, imbirem i trawą cytrynową
- śledzie z musztardą i koperkiem 
- czekoladowe trufle z chili.



W przerwie zjedliśmy pyszny obiad przygotowany dla nas i przy okazji mieliśmy trochę czasu na rozmowy.
Na koniec zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie.
zdj. VML Poland

Tradycyjnie już, wszyscy mieliśmy zapewniony pobyt w hotelu. Wieczorem Winiary zaprosiło wszystkich uczestników warsztatów na kolację do restauracji.

Na drugi dzień odbyły się warsztaty z Kornelią Pieniak z przygotowania świątecznych ozdób i dekoracji oraz świątecznego nakrywania stołu. Żałuję, że nie mogłam wziąć w nich udziału i musiałam wracać już do domu :(.

zdj. Paweł Lipiec
stroik Joli (zdj. Paweł Lipiec)








To był miło i ciekawie spędzony czas, wśród bardzo sympatycznych ludzi (których w większości zapoznałam już na poprzednich warsztatach Winiary)
Poznałam nowe przepisy i zupełnie nowe smaki (przepisy i zdjęcia potraw podam niebawem na blogu).
Cieszę się, że mogłam wziąć udział w tym spotkaniu i - mam nadzieję - do zobaczenia kolejnym razem ;).


1 komentarz:

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).