1 lutego 2020

Kurczak z cukinią i suszonymi pomidorami

Szybki kurczak z cukinią i pomidorami
Przepis na szybki i smaczny obiad. Przepis powstał podczas przeglądu lodówki, z tego, co akurat było ;).
Okazał się smaczny i nawet dziecko, które nie za bardzo lubi takiej ilości warzyw, z chęcią zjadło. 
Zachęcam Was do wypróbowania i koniecznie podzielcie się później opinią ;) (zdjęcia można przesyłać na IG lub FB).

  • 250 g polędwiczki kurczaka
  • 2 małe cukinie
  • kilka pomidorów suszonych
  • oliwa
  • przyprawa do kurczaka
  • płatki drożdżowe
  • 3 łyżki bulionu lub wody (opcjonalnie)
  • ulubiony rodzaj dodatku: kasza/ryż


  1. Polędwiczki pokrój w kostkę, oprósz przyprawą do kurczaka.
  2. Podsmaż na oliwie, wraz z posiekanymi na drobno pomidorami.
  3. Później dodaj startą na grubych oczkach cukinię.
  4. Na sam koniec całość posyp obficie płatkami drożdżowymi i jeśli będzie potrzeba - podlej 3 łyżkami wody lub bulionu.
  5. Podduś na małym ogniu jeszcze przez chwilę, powstanie delikatny sos.
Bądź na bieżąco, dołącz do obserwujących: Photobucket Photobucket Photobucket

5 komentarzy:

  1. Kurczaka można jeść na wiele sposobów, a to jest jeden z tych, które z pewnością do mnie przemawiają! Muszę koniecznie skorzystać z przepisu! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne w swej prostocie danie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często przyrządzam obiad z kurczakiem, bo lubi go cała moja rodzina. Mamy sprawdzone, ulubione przepisy, ale chętnie próbują też nowych dań, dlatego szukam inspiracji na blogach kulinarnych. Tak też trafiłam do Ciebie. Przepis mnie zaciekawił. Nie próbowaliśmy jeszcze takiego dania, więc na pewno wykorzystam pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że do mnie trafiłaś. Zachęcam do próbowania przepisów.
      Możesz się też dzielić zdjęciami potraw (pisząc do mnie na IG lub FB w wiadom. pryw.). Pozdrawiam :)

      Usuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).