16 grudnia 2013

Warsztaty kulinarne w siedzibie Nestle

Jakiś czas temu wspominałam Wam na Facebooku, że byłam na warsztatach kulinarnych w Warszawie. To już moje drugie warsztaty zorganizowane przez firmę Winiary, w których brałam udział. 

Wszyscy przyjechaliśmy w niedzielę wieczorem do hotelu, gdzie do późnych godzin nocnych miło spędziliśmy wspólnie czas. 
Rano udaliśmy się do siedziby Nestle na warsztaty kulinarne, których tematem przewodnim były zupy.

Nie mgło oczywiście zabraknąć szefa kuchni Nestle, Pana Jerzego Pasikowskiego, który przygotował dla nas dwie zupy z owoców morza (m.in. z langustynek i małży). Zupy pięknie pachnące, które każdy z nas później z apetytem zajadał. 



Następnie zostaliśmy podzieleni na 4 grupy. Każda z grup miała przygotować dowolną zupę. Ja, Paula i Jacek przygotowaliśmy zupę krem z dyni po tajsku, która zajęła II miejsce.
Miłym zaskoczeniem dla wszystkich blogerów było zorganizowanie przez firmę Winiary profesjonalnej sesji zdjęciowej, wraz z makijażystą. Sesja nawiązywała do tematyki naszych blogów.

Później odbyło się krótkie spotkanie ze specjalistą od Facebooka, który udzielił nam kilku cennych wskazówek. 

Na koniec zrobiliśmy wspólne zdjęcie pamiątkowe.

Czas upłynął mi bardzo szybko, w bardzo sympatycznej atmosferze. Dziękuję za zaproszenie i mam nadzieję do kolejnego spotkania :).


2 komentarze:

  1. Na pewno owocne doświadczenie. Gratulacje uznania dla zupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Masz rację. Każde takie warsztaty coś wnoszą, czegoś nowego dowiadujemy się od profesjonalistów. Oby podobnych spotkań było jak najwięcej... ;).

      Usuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).