14 stycznia 2018

Rosół inaczej - zupa krem z warzywami

Rosoł inaczej - zupa krem z warzyw
W okresie jesienno-zinowym, rosół gotuję bardzo często. Aby jednak się nam nie znudził w tradycyjnej wersji, przygotowuję go na inne sposoby, np. w stylu azjatyckim (z mleczkiem kokosowym).
Ostatnia wersja powstała, gdy mięso i część warzyw użyłam do pasztetu, a resztę warzyw dodałam do rosołu i zmiksowałam. Taka wersja rosołu smakuje mojemu synkowi najbardziej i zawsze prosi o dokładkę ;).
Każdy z domowników ma inne upodobania, dlatego każdy dodaje do bazy rosołowej ulubione dodatki (np. tortellini z mięsem, makaron, mięso).



  1. Ugotuj tradycyjny rosół (ja nastawiam na noc w wolnowarze).
  2. Po ugotowaniu, wszystkie ugotowane warzywa (marchew, seler, pietruszka) i świeżą natkę pietruszki przełóż do blendera, zalej szklanką rosołu i dokładnie zmiksuj. Im więcej warzyw, tym bardziej gęsta będzie zupa.
  3. Mięso oddziel od kości. Jeśli chcesz, możesz je również zmiksować (np. dla dzieci, które lubią zupy krem) lub zrobić pasztet.
  4. Dodaj dowolne dodatki według uznania (np. makaron ryżowy, tortellini) lub zjedz bez dodatków, tylko z natką pietruszki.




Bądź na bieżąco, dołącz do obserwujących: Photobucket Photobucket Photobucket

1 komentarz:

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).