12 grudnia 2012

Sałatka z ogórków kiszonych do obiadu


Sałatka z ogórków kiszonych do obiadu
Szybka, zdrowa i smaczna sałatka. Idealna do zimowego obiadu.  
Dodatek oleju tłoczonego na zimno zapewni nam odpowiednią podaż kwasów omega-3.

  • 4 ogórki kiszone
  • 1/2 cebuli
  • 2-3 łyżki oliwy (u mnie Olej lniany Zielony Nurt)
  • pieprz kolorowy 
  • sól
Ogórki i cebulę pokroić w kostkę. Przyprawić solą, pieprzem i polać olejem.  
Odstawić do lodówki na pół godziny (aby składniki się "przegryzły").

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie dodatki obiadowe. Kiedyś jadłam, była pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka prostota aż zachęca do zrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za udział w akcji !

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów przypomniał mi się czas dzieciństwa - taką sałatkę jadałem u moich dziadków w czasie wakacji. Z duszonymi ziemniakami i jajkiem sadzonym - to był dopiero obiad.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze lubię ogórki kiszone pokrojone w kostkę i z musztardą pikantną. Mega smakuje. Ale Twojej też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).