9 sierpnia 2013

Herbaty ze sklepu Czas na herbatę

Sklep "Czas na herbatę" zrobił mi niespodziankę i przesłał kilka herbat do przetestowania - dziękuję:). Były to smaki: Słońce Amazonii, Green Orange, Jaśminowa, Inspiracja, Skarby Tybetu. A ponieważ uwielbiam herbaty smakowe, z przyjemnością zabrałam się do degustacji.

Dziś rano zaparzyłam sobie tę, która najbardziej mi zasmakowała: Green Orange.
Skład: Wyjątkowa mieszanka herbaty zielonej sencha z dodatkiem trawy cytrynowej, plastrów truskawki, ćwiartek pomarańczy, jabłka, kwiatu pomarańczy i hibiskusa.
Parzenie: Zalać 1 łyżeczkę herbaty na filiżankę (200ml) wodą o temperaturze ok. 80'C (ok. 5 minut po zagotowaniu wody), czas zaparzania - w zależności od indywidualnych upodobań - od 1 do 3 minut pod przykryciem, po tym czasie należy oddzielić liście od naparu.  

Waga/cena: 100 g/ 29,70 zł

 
Opinia: Po otworzeniu opakowania wydobywa się piękny zapach, który zachęca do zaparzenia. W suszu znajdziemy wiele dodatków (trawa cytrynowa, kawałki suszonych owoców, kwiat pomarańczy czy hibiskus). 
Po zaparzeniu otrzymujemy jasny i bardzo aromatyczny napar, z delikatnie wyczuwalnym smakiem truskawki. Bardzo dobra mieszanka. Polecam.







Zwróciłam również uwagę na interesujący skład herbaty Skarby Tybetu, z którym do tej pory jeszcze się nie spotkałam. Jest to autorska mieszanka na bazie zielonych herbat yunnan i gunpowder z dodatkiem jaśminu i jagód goji.


Wszystkie otrzymane herbaty są wysokiej jakości, charakteryzują się pięknym aromatem, dobrze skomponowanymi dodatkami oraz ciekawym smakiem. Polecam.





    
Sklep posiada pokaźny wybór herbat: Czarne, Zielone, Czerwone, Białe (czyste lub z dodatkami),  Owocowe, Firmowe, Kwitnące, Yerba Mate.
Spodobał mi się dział: Herbaty na specjalne okazje, gdzie znajdziemy podpowiedzi, które herbaty pasują np.
na Walentynki, na Dzień Kobiet, Na pobudzenie, Dla mamy, itp.
Sklep sprzedaje również Kawy (naturalne i smakowe) oraz Zioła, Prezenty, Akesoria i Dodatki do herbaty. Zakupów można dokonywać na stronie internetowej, jak również w wielu sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

5 komentarzy:

  1. Chciałbym zapytać o właściwości Yerba Mate. Czy rzeczywiście jest pobudzająca i skuteczniejsza od kawy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie pijam Yerba Mate, ponieważ smak niezbyt mi odpowiada (wolę wypić kilka smakowych zielonych herbat parzonych krótko i nie potrzebuję wówczas kawy).
      Yerba Mate zawiera kofeinę i podobno pobudza, działając stopniowo, dodatkowo ma wiele innych właściwości (o czym można przeczytać np. tu http://yerbamateinfo.pl/wlasciwosci-dzialanie-yerba-mate.html).

      A może wypowie się ktoś, kto pije ją codziennie?

      Usuń
  2. Czy te herbaty zawierają gluten ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jeśli zadasz pytanie o konkretne herbaty bezpośrednio sprzedawcy (link podałam w treści posta).

      Usuń
    2. Tak zrobiłem - czekam na odpowiedź.

      Usuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).