27 lipca 2012

Chleb w jajku

Gdy zostanie nam czerstwe pieczywo, można go jeszcze wykorzystać i zrobić łatwe, szybkie, sycące śniadanie lub kolację. Dzieci to uwielbiają. 
Na zdjęciu akurat domowy chleb owsiany, ale dla dzieci najlepiej zrobić ze zwykłego chleba.


  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka wody
  • kilka kromek czerstwego pieczywa
  • sól, pieprz 
  • szczypta przyprawy do kurczaka
  • 1 ząbek czosnku
  • olej 
  1. Jajko dobrze rozmieszać w misce.  
  2. Przyprawić i dodać wyciśnięty przez praskę czosnek oraz łyżeczkę wody. Wymieszać.
  3. Pieczywo obtaczać w jajku z obu stron i smażyć krótko na rozgrzanym oleju (do zarumienienia). 
  4. Im więcej jajka pieczywo wchłonie tym bardziej puszyste będą usmażone kromki.



5 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAAAaaaa moja miłość dziecięca :D hihihi Synuś nie chce jeszcze polubić ale przekona się :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U babci bywaly czesto na sniadanie...uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też ostatnio miałam na śniadanie. Tyle, że ja dodaję jeszcze odrobinę mleka, chleb jest wtedy bardziej miękki

    OdpowiedzUsuń
  4. moja babcia mi je zawsze robila :d pycha!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście wolę wersję z mlekiem na słodko, wtedy najlepsze są bułki, albo rogale. Można jeszcze ewentualnie smarować dżemem. Pycha.

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).