11 kwietnia 2013

Chlebak i łopatka do naleśników - test produktów Emako.pl

W czym zazwyczaj przechowujecie pieczywo? Od jakiegoś czasu poszukiwałam w miarę nowoczesnego i funkcjonalnego chlebaka, który pasowałby do mojej kuchni (z dodatkami w kolorze inox)

Dzięki propozycji sklepu Emako.pl miałam możliwość wyboru produktów do testowania z bogatego asortymentu sklepu. Wybrałam chlebak: 
Vintage, metalowy włoski pojemnik na pieczywo
Według producenta: "Dobrze zaprojektowany chlebak to taki, który chroni pieczywo przed wysychaniem, a jednocześnie dba o to, aby pojemnik nie był za szczelny i pieczywo nie pleśniało. Taki właśnie jest chlebak firmy Mivat, który powstał z dbałością o każdy szczegół."
 





Opinia: Moje pierwsze wrażenie - wygląda elegancko w kuchni. Drzwiczki łatwo się otwiera i zamyka, jednak powinny być trzymane za uchwyt (puszczone wydają dosyć głośny dźwięk).  
Chlebak dobrze spełnia swoja rolę. Jest bardzo pojemny (bez problemu pomieści pieczywo w dużej ilości); jest stabilny i łatwy w utrzymaniu czystości.  
Wykonany ze stali (nie jest to inox, ale bardzo podobny); wydaje mi się, że posłuży na długo. 
Wymiary: . 40 cm, szer. 26 cm, wys.17 cm
Cena: 45,90 zł


Chciałabym przedstawić Wam jeszcze gadżet używany w mojej kuchni przynajmniej 2-3 razy w tygodniu: ekstra duża łopatka do obracania naleśników.
Moja poprzednia łopatka, w porównaniu z tą (szer. 16 cm!), to maleństwoBardzo często robię omlety, łopatka okazała się więc bardzo przydatna przy ich obracaniu. Pozwala zachować kształt naleśników, omletów czy jajek sadzonych. Dla mnie super. 
Wykonana jest z miękkiego plastiku, który zmniejsza ryzyko zarysowania patelni i garnków. Można jej używać w temperaturze do 150'C.
Wymiary: dł. 37 cm, szer.16 cm
Cena: 17,90 zł
Po dłuższym użytkowaniu dopisuję: łopatka lekko się stopiła od spodu w miejscu prostego zakończenia, gdzie najczęściej ma kontakt z patelnią.








Zachęcam do odwiedzenia strony www.emako.pl - znajduje się tam wiele produktów, które można znaleźć za pomocą ciekawej wyszukiwarki (z wyborem kwoty czy rodzaju prezentu). Są to głównie akcesoria kuchenne, jak również zabawki, artykuły szkolne, akcesoria łazienkowe, akcesoria turystyczne, art. do przechowywania, dekoracje i suplementy.

2 komentarze:

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).