26 kwietnia 2013

Sos pieczarkowy Tarsmak

Znacie to? Wracacie z pracy zmęczeni i głodni, rzucacie się na cokolwiek do jedzenia. W takiej sytuacji może poratować nas ekspresowy obiad, np. makaron z sosem. Często robię szybki sos pomidorowy.
Tym razem jednak wypróbowałam gotowy Sos pieczarkowy z firmy Tarsmak. 

Makaron gotujemy 8-10 minut, w międzyczasie podgrzewamy sos, robimy surówkę i obiad gotowy:)




 

Opina: Sos zaskoczył mnie smakiem: jest bardzo smaczny, jest wydajny, ma bardzo dużo pieczarek. W składzie: pieczarki, cebula, olej, sól, ocet, cukier, gorczyca, żółtko jaja kurzego w proszku, dodatek skrobi modyfikowanej oraz gumy ksantanowej i guar. 
Sosu można go używać zapiekanek, placków ziemniaczanych, kasz, pulpetów czy gołąbków. Polecam.
 
Próbowałam  jeszcze dwóch innych sosów tej firmy i muszę przyznać, że byłam nimi również bardzo mile zaskoczona.
Sos Red Thai w stylu tajskim jest smaczny, ma pikantno-słodkawy smak, doskonały do mięs, idealny jako dodatek do ryżu i warzyw. Sos warzywny z pieczarkami, papryką i cebulą jest bardzo smaczny, z mocno wyczuwalną papryką. Pasuje do makaronów, pizzy, zapiekanek czy dań z ryżu.
Warto mieć taki słoik w zapasie i użyć w sytuacji awaryjnej, gdy nie mamy czasu na gotowanie.

2 komentarze:

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).