26 kwietnia 2013

Tropikalne śniadanie ze słoika

Kolejne szybkie śniadanie i ponownie zamknięte w słoiku. Spodobała mi się taka forma, bo najwygodniej zabrać je ze sobą do pracy, do szkoły czy na piknik:).
  • 150 g jogurtu naturalnego zmiksowanego z 1/2 banana (lub gotowy jogurt ananasowy)
  • 30 g pełnoziarnistych płatków śniadaniowych (u mnie Fitella Special z owocami tropikalnymi)
  • 1 duże kiwi
Kiwi obrać i pokroić na drobne kawałki (lub zmiksować). Do szklaneczki ułożyć warstwami naprzemiennie jogurt i kiwi, a na wierzch płatki.










special_tropic

Fitella Special tropical fruits - to bogate w błonnik płatki z pełnych ziaren zbóż, do których dodano kawałki tropikalnych owoców.
Skład: płatki z pełnych ziaren zbóż 75%: (pszenica pełnoziarnista, ryż, cukier, syrop glukozowym, sól, ekstrakt słodowy jęczmienny, mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych) oraz mieszanka owocowa 25% (rodzynki, chipsy bananowe krojone, kostka ananasowa kandyzowana, kostka papaja kandyzowana, chipsy kokosowe prażone).
100 g produktu zawiera: 390 kcal; 5 g błonnika; 30 g cukru; 7,1 g białka.
Opinia: bardzo ciekawe połączenie smakowe. Płatki są słodkie, zawierają sporo kandyzowanych owoców. Jak dla mnie mogłyby mieć trochę mniej cukru. Płatki tak mi zasmakowały, że prawie wszystkie zjadłam same jako przekąskę ;). Polecam.




11 komentarzy:

  1. kurcze chyba też pokombinuję ze słoiczkiem i jogurtem ;D idealna przekąska w szkole ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinuj ;) koleżanki zapewne będą patrzeć z ciekawością ;)

      Usuń
  2. wygląda świetnie, pomysł z wykorzystaniem słoika rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają te słoiczkowe, też lubię:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pysznie to wygląda ;) ale mam pytanko, czy można to zrobić np. wieczorem i zostawić do rana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej - jeśli płatki czy musli są na samej górze, nie zalane jogurtem, pozostaną chrupiące do rana.

      Usuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).