21 sierpnia 2012

Pierwszy konkurs na blogu!

Create your own banner at mybannermaker.com!Zgodnie z obietnicą organizuję mały konkurs-rozdanie.
Do wygrania: mix różnych nasion na kiełki (50g) + nasiona na kiełki buraka ćwikłowego(30g)- aby je wyhodować potrzebujesz tylko słoik i gazę.

Zasady dla osób posiadających bloga:
1. Wklej zdjęcie na pasek boczny swojego bloga (kod HTML ponizej)
 
2. W komentarzu wystarczy jak tylko wpiszesz kolejny przypadający numer - sprawdź, jaki jest ostatni wpisany (osoba pierwsza wpisuje: 1)
3. Będzie mi miło jeśli polubisz Szybkie gotowanie na Facebooku:)  KLIK
4. W rozdaniu nie biorą udziału osoby anonimowe.

Jeśli nie masz bloga:
1. Umieść informację o konkursie na Facebooku (z linkiem odsyłającym  http://nietracczasunagotowanie.blogspot.com/2012/08/pierwszy-konkurs-na-blogu.html ).
2. W komentarzu wpisz kolejny numer + wklej link do napisanej notatki na Facebooku.
3. Będzie mi miło jeśli polubisz Szybkie gotowanie na Facebooku:) KLIK

4. W rozdaniu nie biorą udziału osoby anonimowe.
 
Zgłoszenia przyjmuję do 31.08 do g.10 rano.
Program losujący wyłoni zwycięzcę (jeśli okaże się, że osoba ta nie spełnia wymienionych wyżej warunków, będzie losowanie kolejnej osoby). O wynikach poinformuję tego samego dnia na blogu. Losowanie odbędzie się, jeśli zgłosi się przynajmniej 10 osób.
Sponsorem nagrody jestem ja;) Wysyłka tylko na terenie Polski.

Zapraszam :)

6 komentarzy:

  1. 1. Jestem pierwsza? Uwielbiam kiełki i chętnie zaopiekuję się kolejnymi nasionkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. po kiełki zawsze bardzo chętnie :)
    https://www.facebook.com/monika.kasztelanska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, nie widziałam na Twojej tablicy na Fb informacji o konkursie...

      Usuń
    2. wrzuciłam 24.08 o 16.09

      Usuń
  3. 3. Mniam, mniam :-)
    http://www.facebook.com/ania.solarska

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i każdy Twój komentarz :).

** Jeśli przygotujesz coś z mojego przepisu, zachęcam do zostawienia komentarza. Jeśli masz zdjęcie, chętnie zamieszczę je w galerii na FB i IG (wyślij e-mail lub wiadomość na FB czy IG).